GŁOWICA ZACZEPU STABILIZOWANA NA POCHYLENIE PRZYCZEPY
Stabilizowany wrzeciennik zapewnia dodatkowy opór w punkcie zwrotnym beli poprzez zastosowanie przyssawek lub szczęk hamulcowych. W rezultacie przyczepa kręci się mocniej w poziomie i ewentualnie w pionie, a jej kołysanie lub odbicie jest wypychane do tyłu.
HAMOWANE I NIEHAMOWANE GŁOWICE KULOWE
Kupując zaczep kulowy, należy wziąć pod uwagę różnicę między przyczepą hamowaną a przyczepą niehamowaną. Następnie wybierz odpowiednie złącze rurowe, okrągłe lub kwadratowe, o odpowiedniej średnicy.
DODATKOWE ZACZEPY KULOWE I GŁOWICE ZACZEPOWE
Dobry zaczep kulowy i dodatkowa głowica zaczepu są niezbędne do zabezpieczenia połączenia między samochodem lub innym pojazdem silnikowym a przyczepą. Dodatkowa głowica zaczepowa stanowi dodatkową blokadę na wypadek przypadkowego odczepienia się od przyczepy.
AKCESORIA DO GŁOWICY ZŁĄCZAJĄCEJ LUB DODATKOWEJ GŁOWICY ZŁĄCZAJĄCEJ
Średnicę złącza rurowego przyczepy można regulować za pomocą podkładek redukcyjnych. Dzięki temu nadal możesz podłączyć swoją obecną przyczepę do kozła zawieszenia pojazdu. Często rozpórki redukcyjne są przymocowane do głowic stabilizatora.
MATERIAŁ MONTAŻOWY DO TWOJEJ PRZYCZEPY
Nasza oferta stabilizowanych głowic zaczepowych, głowic zaczepowych kulowych i zaczepów kulowych marek Alko , Albe , Winterhoff i Knott jest szeroka i obejmuje również materiały mocujące do kompletnego montażu przyczepy do Twojego pojazdu. Jeśli nie możesz znaleźć potrzebnego zapięcia, zajrzyj doakcesoriów do głowicy zaczepowej . Nie wiesz, które śruby i wkręty lub inny materiał wybrać? W takim razie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 031 - 528 854 443 lub za pomocą formularza kontaktowego na stronie Kontakt .